190 lat marki Guerlain!

Pierre-François-Pascal Guerlain
Guerlain, dwa wieki sławy, sukcesu i innowacji! To właśnie pasja jednego francuskiego chemika, Pierre-François-Pascal Guerlain, doprowadziła do powstania Guerlain w 1828 roku. Prawie dwa wieki temu Pierre-François-Pascal Guerlain rozpoczął nową erę uznanej i luksusowej marki modowej, która jest dzisiaj.

Perfumy Guerlain znajdziesz w naszej perfumerii tutaj

W Guerlain chodzi o to, by być klasycznym, ale wiernym tradycji – duchowi pozostawania i byciu o krok do przodu. Nikt nie wiedział, że marka odzieżowa stworzona prawie dwa wieki temu będzie jedną z wiodących marek dziś. Jednymi z najbardziej popularnych i rozpoznawalnych perfum naszych czasów.

Dziś w Guerlain duch, tradycja, wartość marki jest taka sama jak przed 190 laty. Ta równowaga zachowuje kreacje „wtedy, teraz i na zawsze”, jednocześnie narzucając własną wizję tworzenia nowych i pożądanych produktów, jak nigdy dotąd. To był długi etap tworzenia i innowacji we wszystkich działach marki, począwszy od zapachów, makijażu, produktów do pielęgnacji skóry, które stały się bardzo ważnymi częściami firmy. Cena nie ma znaczenia, jeśli chodzi o perfumy Guerlain, to zapach.

Guerlain, dwa wieki sławy, sukcesu i innowacji!

„Guerlain odkrywa, wprowadza innowacje i ulepsza od 190 lat. Aby świętować prawie dwa wieki tworzenia, Guerlain postanowił opowiedzieć swoją historię i podkreślić swoje dziedzictwo poprzez kultową butelkę Bee Bottle „.

Guerlain Or Shalimar wprowadzony na rynek w 1925 roku to wciąż najbardziej rozpoznawalne i najbardziej cenione perfumy marki. Jest to jeden z wielu wspaniałych produktów, które wychodzą z domu Guerlain i jest zdecydowanie ulubioną kobietą. „Silny symbol reprezentujący Guerlain, przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, idealna równowaga między tradycją a nowoczesnością”.

Guerlain wprowadza kultowe perfumy współczesności dla mężczyzn i kobiet o wyrazistych aromatach i nieodpartej zmysłowości. Jest to marka o kultowym statusie i wysokich standardach urody. Dyrektor generalny Brand, Laurent Boillot, powiedział, że Guerlain to opowieść o „zapachu i pięknie, dziedzictwie i twórczości, śmiałości, eksploracji i przyszłości”.